24 Ιανουαρίου 2010

Karma ρε μουνια.

Do good things and good things happen λεει ο θεος Earl J. Hickey (που btw ΓΙΑ ΠΧΙΟ ΠΟΥΣΤΗ ΛΟΓΟ ΚΟΠΗΚΕ ΤΟ MY NAME IS EARL?) και εδω και χρονια συμφωνω μαζι του. Βλεπεται ειμαι υπερμαχος της συμπαντικης ισορροπιας. Βεβαια για να υπαρξει ισορροπια πρεπει να κανεις κατι για να την επαναφερεις, μη περιμενεις σα το μαλακα ξαφνικα ολα να σου πανε καλα. Πολλοι βεβαια θα γυρισουν να μου πουνε πως "ξερω γω καλο παιδι ειμαι, σωστα ξηγιεμαι αλλα ολα σκατα μου πανε!". Τοτε προφανως είτε δε ξηγιεσαι οσο σωστα οσο εχεις πεισει τον εαυτο σου πως ξηγιεσαι ειτε εισαι απλα αχαριστος και το οτι δε σου κατσε η ταδε γκομενα/γκομενος ειναι το "ολα σκατα". Α, και το "δεν εχω λεφτα" δεν εχει σχεση με το αν εισαι καλο παιδι, εχει σχεση με το ποσο βαριεσαι η ποσο σε ταϊζουν οι γονεις σου (μη τσαντιζεσαι και μενα οι γονεις μου με ταϊζουν, να ναι καλα τα παιδια)


Ηταν τις προαλλες που λετε την ωρα που εδινα μαθημα ενα παλικαρι παραδιπλα που ζητησε τη βοηθεια μου και με το που βρηκα ευκαιρια του την προσεφερα. Απλοχερα. Ενα θεμα ολακερο του πα. Αλλα οταν ηρθε η σειρα μου να τον ρωτησω και γω ενα θεματακι βρε αδερφε αυτος ηταν πχιο αναισθητος και απο τους τσολιαδες στον αγνωστο στρατιωτη. "ΜΑΝ. ΠΑΛΙΚΑΡΙ. Ε ΦΙΛΕ. ΡΕ ΦΙΛΕ!!" 47 παρατηρησεις εφαγα απο επιτηρητη και αυτος ντεμεκ δεν ακουγε. Μη δεν ακουγε και πολυ. Στην τελικη εμαθα το οτι κοπηκε και τη μουρη μου στολισε ενα χαιρεκακο χαμογελο ευχαριστησης. Ναι μαλακια το ξερω αλλα απ΄τη μια i couldnt help myself και απ΄την αλλη εγω μαγκα περασα. Ναι περασα γιατι διαβασα παραπανω απο σενα αλλα αμα εστω μου εγνεφες ενα απλο "δεν ξερω" ισως σε βοηθουσα να περασεις και εσυ που μαλλον χθες θα τα πινες στο Daluz γιατι νομιζες πως το μαθημα που εδινες σημερα ητανε Χανγκοβερ 1.


Μπορει να μη κερδισεις το τζοκερ αμα ξαφνικα τη δεις Μητερα Τερεζα αλλα πραγματικα δεν υπαρχει καλυτερο πραμα στον κοσμο απο το οταν σε ρωτανε "τι λεει ρε φιλε?" εσυ να μην απαντας "εεε σκατα μωρε" αλλα "ολα γαμω ρε!" και να το εννοεις. Δε χρειαζεται καν να σου πανε ολα-γαμω-ρε αλλα ετσι θα αισθανεσαι γιατι εχεις μαθει να εκτιμας 5-6 πραματα.


Και ζητα και κανα συγνωμη που και που ακομα και αν εχουν περασει μηνες. Θα αισθανθεις και εσυ και ο αλλος καλα. Trust me.


Καλη εξεταστικη sunshines.


α και επειδη σημερα εχασα live Pain Of Salvation (@!$~) παρτε και μια κομματαρα για το καληνυχτα.

2 σχόλια: