9 Φεβρουαρίου 2010

βρε λες?

Ω ρε καιρο ειχα να γραψω! Δε φταιω εγω, εξεταστικη βλεπετε. Αλλα αξιζε ρε φιλε, εχω περασει το γκωλο μου μεχρι τωρα και αμα περασω αλλα 3 (12 στο συνολο) τοτε θα ανοιξω μπουκαλι καπου. Δε θα πχιειτε εσεις αλλα εγω θα το ανοιξω. Εστω για τη παρτυ μου.

Πλακα πλακα, 3 βδομαδες που ελιωνα ομως μονος (αρχιδια μονος, να ναι καλα το mass effect 2) δε με χαλασε μια. Καλοπερασα. Ηρεμησα. Επαναπροσδιορισα μερικα πραματα (η απλα ειχα πολυ ελευθερο χρονο και σκεφτομουν οτι καιρο εχω να γαμησω και το ριξα στις φιλοσοφιες). Εχω ομως ακομα 2 βδομαδες μεχρι να τελειωσω οποτε ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΩ ΕΓΩ!

Πουστια ομως γιατι γραφω και δεν ακουω μουσικη. Παιζει να παιχτηκε χοντρη μαλακια, δηλαδη να καηκε ο σκληρος μου που ειχα ολη μου τη μουσικη (και τις τσοντες, σοβαρα τωρα αμα τις εχασα και αυτες πως θα επαναπροσδιοριστω δηλαδη??). Μισο να μπω myspace να βαλω λιγο maybeshewill γιατι ψηθηκα.



Εβαλα. Αυτα ειναι.

Που λες ρε φιλε, σημερα πριν βγω ειπα να δοκιμασω ενα πουκαμισο που εχει να μου κανει κανα 2χρονο. Το χω που το χω ριξει στο γυμναστηριο, κατσε να τσεκαρω τους καρπους των κοπων μου. Και μαντεψε. Μπηκε! Τι κωλοτελειο συναισθημα να σου μπαινει ξανα ρουχο που επειδη το ριξες στις κρεπαλες να αποφασισε πως δεν εχει καμια σχεση πια με σενα και με τα love handles σου. Κωλοτελειο γιατι αφενος θα φαινομαι super sexy wow και θα ριχνω γκομενακια και αφετερου επειδη τελευταια φορα που μου μπηκε αυτο το γαμιδι..βασικα κατσε να κοτζαρω photo γιατι βαριεμαι να το εξηγω.




Τοτε τελοσπαντων. Και τι το ωραιο επαιζε τοτε? Ημουν σχεδον ολοκληρωμενος ρε φιλε. Τα 2-3 πραματα που με ενιαζαν περισσοτερο μου πηγαιναν τοοοσο ωραια. Μου λειψε αυτο. Και τωρα τελευταια εχω αρχισει να νιωθω στην ακρη της γλωσσας μου τη γευση των ιδιων μπομπων που επινα τοτε. Σαν μπομπες ξεκινησαν αλλα μετα, το χανγκοβερ ηταν απλα μια υπενθυμιση πως δε χρειαζομουν κατι αλλο. Καλη φαση ρε.

Καλο ξημερωμα sunshines.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου